vineri, 21 martie 2014

Review: Paleta Bronzing -Ruby Rose

Buna fetelor,azi intr-o zi asa de calduroasa va scriu despre o paletica Ruby Rose,pe care v-am prezentat-o si intr-un haul daca nu ma insel .

Ea e inculpata:

Asa arata deschisa,are un aplicator cu buretei,o oglinda micuta,o mini pensula,pe care nu le folosesc fiindca sunt aspre,si eu chiar nu sunt sensibila, 6 farduri de ochii,si sus are un blush zic ei,pe care eu il folosesc jumatate pentru iluminare si jumatate pentru blush,si mini glossul.

Primul de sus e glossul,urmatoarele sunt fardurile,asa arata fara baza ,fara blitz,in lumina naturala.
Sper sa se vada ceva,aici e blushul,am amestecat toate nuantele.
Asaaa,am terminat cu prezentarea,acum sa va zic ce cred eu despre ea: prima data am folosit-o de Revelion si tot atunci am stat cel mai mult cu fardurile la ochii,vreo 8 ore,aproximativ.
Am folosit baza de ochii de la ELF,pleoapele mele sunt uleioase,si desi s-au estompat o idee nuantele nu s-au strans in pliu,chiar cred ca sunt "baked" pentru ca nu par sa se consume repede si au si forma bombata,toate sunt sidefate,si putin prafoase,dar nu ma deranjeaza, imi pare rau ca nu am o poza cu machiajul dar promit ca fac un later edit :D
Mie unele nuante mi se pare ca seamana cu unele din Naked- UD ,puteti sa ma contraziceti pentru ca nu detin una dar imi doresc si sper sa o achizitionez cat de curand,doar ce am vazut prin poze pe bloguri.
Blushul nu e foarte strident,chiar deloc as spune,ci e bun mai degraba ca iluminator, are o gramada de sclipici ,si la fel cum ii e numele Bronzing ,cred ca va veni la vara in concediu cu mine :D, pe un ten bronzat sigur o sa arate mai bine.
Glossul e destul de pigmentat,miroase a fructe de padure,la fel ca fardurile,dar dupa ce mananci si bei apa nici urma de el,iar daca nu ,rezista vreo 2 ore.
Pretul ei poate il stiti ,sau nu ,e de 8 lei, pe site-ul www.rubyrose.ro ,eu cand l-am accesat m-a redirectionat pe un altul,daca vi se intampla nu va speriati.
Termenul de la deschidere e de 12 luni,culoare nr 1 scrie pe spate,dar alte nuante la paletica eu nu am vazut,greutate totala 10,5gr.
Astept si parerile voastre daca ati folosit-o,iar daca nu sper ca v-ati facut o idee despre ea,daca doriti sa o achizitionati.
 Va pup fetelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu