vineri, 12 septembrie 2014

Review Sampon Regenerant Farmec

Acum ceva timp,va aratam pe pagina mea de facebook,o noua achiziție. Si anume,samponul regenerant de la Farmec.


Cam asa arata ambalajul,are 400ml, eu l-am gasit in Kaufland la 11 lei. In viteza fiind nu am citit detaliile ,decat fata ambalajului.

Miroase foarte bine,nu predomina doar rozmarinul sau doar mesteacanul,ci ambele se simt.
Face spuma,multa as zice,curata foarte bine,iar la clatire parul scartaie, si imi simt parul curat, sunt foarte multumita si vreau sa incerc si restul variantelor.
Acesta e recomandat pentru parul uscat,eu am par gras, dar nu mi-a facut probleme din acest aspect.
Nu am facut matreata,nu mi-a ingrasat parul,si nu am avut nici alte surprize.


Consistenta lui e putin lichida, ca un gel de par, si are o culoare verde ,de aceea eu il recomand sa il incercati,merita! 
Pentru mine,e genul de sampon care trebuie avut in baie,indiferent cate se plimba pe langa.

Voi l-ati incercat pe acesta,sau oricare de la Farmec?
Ce imi mai recomandati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu